Airsoft forum http://www.airsoft-forum.com/ |
|
Píst počet zubů http://www.airsoft-forum.com/viewtopic.php?f=115&t=11337 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | destik [ 20 črc 2011, 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | Píst počet zubů |
Zdravím, potřeboval bych vysvětlit jaký je rozdíl pístu se všemy zuby a polovinou zubů ???? |
Autor: | Griffon [ 21 črc 2011, 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
"Píst s polovičním ozubením" je píst, který má poloviční ŠÍŘKU zubů, jejich počet je stejný jako u normálního pístu. Používá se v kombinaci se speciálními koly, které to vyžadují. Pokud se nyní chystáš zeptat, jestli si tedy máš koupit píst s polovičním nebo plným ozubením, tak nejlépe uděláš, když k tomu dáš odkaz na kola, se kterými jej chceš používat. |
Autor: | destik [ 21 črc 2011, 00:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
Aha, takže je to pro CA36c, hlaveň 365mm, Hopka Prowin, motor Guarder infinity, 130 brko pist SHS http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1350 jenže jsem tam chtěl nacpat shs kola http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1519 No můj dotaz spíš směřoval jak poznat kdy použit poloviční nebo plný ?? Děkuji za odpověď |
Autor: | Jeff [ 21 črc 2011, 05:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
na tyto kola patri pist s plnym uzubenim. mrkni na toto pistovy kolo (vlevo): http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... cts_id=956 http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1523 tak spodni ozubeni je stejne "vysoko" jako vrchni, proto potrebujes mit pist s polovinou sirkou zubu |
Autor: | destik [ 21 črc 2011, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
ok romu rozumím, ale dá se to teda nějak odvodit ??? Pokud to teda nebude napsané ? |
Autor: | Jeff [ 21 črc 2011, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
z obrazku kola |
Autor: | archlich [ 21 črc 2011, 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
Já se připojím do diskuze: Takže pokud jsem pochopil, tak k pístovému kolu s poloviční ozubením ( ozubení jen na jedné polovině kola ) patří píst s polovičním ozubením. A to smé platí pro celkové ozubení? Jestli se pletu, tak mne prosím opravte, mechabox jsem ještě nerozebíral. |
Autor: | Mansuet [ 21 črc 2011, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
Jů, vy tomu dáváte. Píst s plným ozubením, rozumíme "ozubení v plné šíři". Kola pro takový píst použijeme obyčejná. Pístové kolo se točí, točí až první zoubek nabere píst, jede jede až už žádný zoubek nezbývá a skrz tu díru která vznikne nad kolem (právě proto že už tam žádné zoubky nejsou) prolítne píst dopředu a o nic se jeho zuby nezarazej. Na taková kola můžete samozřejmě použít i píst s polovičním ozubením, protože se od normálního liší jen tím, že jsou zoubky užší, napasované k jedné straně. Píst s polovičním ozubením, rozumíme takový. Kola použijeme třeba taková, ale klidně i taková - druhou verzi ale neprovozujte. Píst se točí, točí a opět nabere zoubkem píst, jede jede (a všimněte si na obrázku, kola mají zuby po celém obvodu, takže žádná díra) a přestože jsou zuby kolem dokola, píst je má jen na jedné půlce, tam kde má kolo ty "nabírací". Takže jakmile dojede až k díře, píst prolítne kolem těch zubů co jsou po celém obvodu. Na taková kola můžete použít jen píst s polovičním ozubením, protože když použijete obyč píst, kola budou těma zubama pořád nabírat a nabírat a píst nebude mít jak utéct. Samozřejmě to povede ke zničení pístu/kol. EDIT: a ještě mě napadlo napsat proč nekupovat jen písty s polovičním ozubením... Teoreticky, "pokud použijete píst s plným a obyč kola, plocha kterou na sebe působí je větší a proto snesou větší zátěž, kdežto poloviční mají plochu menší" - toto jsem se jednou někde dočetl *. Ve skutečnosti ale super zátěžová kola, která použijete na turbo brka M180, M190, jsou právě ta která vyžadují píst s polovičním zubem. Paradoxně je teda teorie o ploše zahoditelná za hlavu. * je to samozřejmě blbost, protože pokud se podíváte na obrázek pístových kol, zuby co berou píst jsou úplně stejně široké - takže max. že zuby na plném pístu mají víc materiálu. Vesele provozuji písty s polovičním zubem na normál kolech - ve svých zbraních.... kdybych to udělal někdy zákazníkovi a ten by kvér otevřel, nařknul by mě ze šarlatánství a požadoval by mojí kastraci a upálení a na všech českých i zahraničních fórech by napsal že to dělám blbě, přestože by to fungovalo; amen. |
Autor: | archlich [ 21 črc 2011, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
Děkuji, už to chápu ![]() |
Autor: | Locket [ 06 dub 2013, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
Mansuet píše: Teoreticky, "pokud použijete píst s plným a obyč kola, plocha kterou na sebe působí je větší a proto snesou větší zátěž, kdežto poloviční mají plochu menší" - toto jsem se jednou někde dočetl *. Ve skutečnosti ale super zátěžová kola, která použijete na turbo brka M180, M190, jsou právě ta která vyžadují píst s polovičním zubem. Paradoxně je teda teorie o ploše zahoditelná za hlavu. * je to samozřejmě blbost, protože pokud se podíváte na obrázek pístových kol, zuby co berou píst jsou úplně stejně široké - takže max. že zuby na plném pístu mají víc materiálu. Takže jesli to chápu dobře tak ohledně výdrže je to nastejne ? (poloviční píst nebo plny.) A řekl by mi rozdíl mezi těmidle písty ?... http://www.armymarket.cz/polykarbonatovy-pist-polovicni-zuby-gd-d0438 http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=549 řeším rozdíl z důvodu toho že mi tendle píst http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1647 vydžel několikrát jen pár tisíc ran, a pak mi praskl né že by se urval poslední zub,ale rovnou se rozpadl konec pístu (polykarbonová čast) .Jo a nedošlo k zadušeni. Se zbraňí hraju jen nad 10 stupňu,Jinak používam jinou. Jelikož se mě teď zeptáte co mám na kvér tak to rovnou napíšu Kola SHS 32:1 NBU vzduch od AirsoftPro Motor se silným krouticím momentem AimTop Baterie 11.1V 20C od VB power řeším to teď jelikož začíná sezona teda..pokud sníh ustoupí ![]() Děkuji za odpovědi a jesli sem něco vysvětlil málo či blbě,řekněte co a dodám informace . |
Autor: | Jeff [ 06 dub 2013, 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
1. pistu s polovicnim ozubenim je daleko mene, takze mas dost omezeny vyber 2. i kdyz je stycna plocha pistu s kolama je stejna, konkretne u toho tveho zniceneho SHS pistu s polovicnim ozubenim se mi nekolikat stalo, ze se ulomil z pistu nejvetsi zub uplne vzadu - nema proste tak velikou stycnou plochu s pistem gd pist je total maslo, vubec nic nevydrzi, s tim shs nemam zkusenosti, ale sel bych osobne do celokovovych ozubeni na pistu, kdyz uz musi byt polovicni ozubeni. |
Autor: | Locket [ 06 dub 2013, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst počet zubů |
děkuji za rychlou reakci ![]() tak to vypada že přejdu na zatěžovky od CA nebo Systemy hodím normální píst a bude to vyřešený ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |